Etusivu > Asiakkaalle > Helmi-palvelu

Hoida lämpöasiat vaivattomasti Helmessä!

Helmi-palvelussa näet kulutuksesi jopa tunnin tarkkuudella sekä graafisesti että numeroina – voit vertailla myös eri vuosia keskenään. Voit myös tarkistaa laskusi tai sopimustesi tiedot, päivittää yhteystietosi tai antaa palautetta.

Kulutusseuranta-osiosta löydät lämmön kulutuksen tiedot, jotka siirtyvät kerran vuorokaudessa automaattisesti käyttöpaikkasi etäluettavalta mittarilta. Edellisen päivän tiedot ovat katsottavissa palvelusta aina seuraavan päivän aamuna. Jos käyttöpaikkoja on useita, voit valita tarkasteltavan käyttöpaikan alasvetovalikosta.

Helmin etusivu

Mitä tietoja näen kulutuksen seurannassa?

Näet käytetyn kaukolämmön sekä jäähtymän päivä-, viikko-, kuukausi- tai vuositasolla. Jos sinulla on sekä sähkö- että kaukolämpösopimuksia, näet kulutustietoja molemmista. Valitse vain alasvetovalikosta se käyttöpaikka, jota haluat tarkastella.

Esimerkki lämmön kulutusnäkymästä

Näin saat Helmi-palvelun käyttöösi

Rekisteröityminen käy helposti pankkitunnuksiasi käyttäen. Rekisteröityessäsi annat myös itse luomasi salasanan, joka on vähintään 8 merkkiä pitkä ja sisältää aakkosia sekä numeroita ja erikoismerkkejä. Jatkossa kirjaudut palveluun sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi.

Unohtunut käyttäjätunnus tai salasana

Jos olet unohtanut salasanasi, voit uusia sen Helmi-palvelun aloitussivulla “Salasana unohtunut” -linkin kautta.

Ongelmia Helmi-palvelun toiminnassa?

  • Tarkista ensin nettisivujemme tiedotteet.
  • Jos haluat antaa palautetta Helmi-palvelun toiminnasta, voit tehdä sen nettisivujemme kautta.
  • Jos et löydä vastausta ja asiasi on kiireellinen tai Helmi-palvelun toiminnassa on ongelmia, soita asiakaspalveluumme puh. 0800 90990 (arkisin klo 8-16).

Kuinka rekisteröidyn Helmiin?